– Rozkloszowana, mocno usztywniona szata spodnia z ciężkiego, haftowanego brokatu w kolorze kości słoniowej lub zgaszonej bieli (akceptowany jedwabny brokat, adamaszek i żakard);
– Wąski, wycięty w szpic tabard sięgający od biustu do kilkunastu centymetrów nad rąbek szaty spodniej, uszyty z grubej, czarnej koronki wyszytej czarnymi, lśniącymi paciorkami i cekinami. Pod biustem, na górze tabard jest naszyty aplikacją z czarnych i kremowych, opalizujących paciorków, z kilkoma sznurami o różnej długości, nanizanymi takimi samymi paciorkami;
– Długa do ziemi szata z czarnego, marszczonego materiału typu jedwab, z dopasowanymi długimi rękawami wewnętrznymi i szerokimi, sięgającymi aż do kolan, rozkloszowanymi rękawami wierzchnimi, obszytymi tym samym materiałem, z którego uszyta jest szata spodnia; szata wierzchnia nie zasłania tabardu;
– Szeroki, półkoliście wycięty, sztywny kołnierz z czarnego aksamitu, oblamowany tym samym materiałem, co szata spodnia;
– Duża, owalna brosza z opalizującego tworzywa albo macicy perłowej, oprawna w stalowoszarą ramkę w stylu art noveau;
– Przybranie głowy w kształcie wachlarza wykonanego z dziesięciu płatków wyprofilowanego materiału z opalizującym połyskiem albo macicy perłowej, oprawnych w stalowoszarą ramkę w stylu art nouveau, przyozdobione sznurami czarnych, lśniących paciorków u skroni;
– Włosy zebrane w dwa szerokie wachlarze, nachodzące jeden na drugi, wystające nieco nad krawędź przybrania głowy i zebrane w duży kok tuż nad karkiem (tylko naturalne kolory włosów – fryzura nie może mieć grzywki);
– Twarz, dłonie i szyja pokryte równomiernie nałożoną warstwą białej farby. Górna warga pomalowana na czerwono, a dolna – na biało, z pionowym czerwonym paskiem na środku. Pośrodku każdego policzka znajduje się czerwona kropka. Oczy podkreślone grubą, czarną kreską;
– Dopasowane kolorystycznie pantofelki na niskim obcasie.