Postautor: gerald » 18 gru 2013, 9:33
No w sumie malowanie tych trapezów czy pasków to nie jest problem da się przerobić były w zestawie to nakleiłem,zresztą widziałem że nasi ludkowie mają ponaklejane to myślałem że ma byc ponaklejane...
Ciapy faktycznie ciut za gęste,ale myślę że tragedii nie ma niewiele jest wyraźnych zdjęć pokazujących całą postać,stąd kiepsko wychodzi wzorowanie się na kilku różnych zdjęciach konkretnych części pancerza,bo pomalujesz powiedzmy biceps,gdzie ciapy sa mniejsze,patrzysz na render gdzie na łydkach prawie nie widać bazy,po czym zabierasz si do hełmu i dużo tej bazy zaczyna Ci nie pasowac do reszty no to ciapiesz ...no i wyszło jak wyszło ;)
Ale mea culpa przyznaje racje jest ciut za gesto:)
Pytanie mam do naszych rusznikarzy o blaster dc 15 nad magazynkiem na tej stozkowej części łączacej lufę z korpusem ma "cuś" cuś jest prostokątne i wyglada jak szczerbinka w realnych giwerach,mimo i z powodu braku muszki szczerbinki być też nie powinno,poza tym wyglada mi to na zwykły prostokąt bo nie ma nacięcia na górnej części,w niektórych planach ten element występuje ,w niektórych go nie ma,jakieś opinie czy to cuś ma być i jakie to spełnia zadanie czy jest toszczerbinka i trzeba naciąc ja u góry,czy też jest to jakś czujnik przekazujący dane celownicze na HUD?
[url]http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=qvIZOva3O7V_yM&tbnid=JGcetb5At4oyGM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.therpf.com%2Ff79%2Frots-dc-15-s-carbine-blaster-first-scratchbuild-pic-heavy-155325%2F&ei=iF2xUs2HGaLG0AWl2YEw&bvm=bv.58187178,d.ZG4&psig=AFQjCNF15ZaK3ojynChVG7FEUGQM2KsyqA&ust=1387441832632833[/url]
Postaram się wkleić po południu parę przykładów kamuflażu coby było porównanie :) zresztą Falconie Ty przecież jesteś brat scout to też masz wejście na BSN ;) Broń Boże nie chcę usprawiedliwiać tego iż coś niedorobione wyszło,a jedynie pokazać iż w tym temacie sporo ludzi popełnia ten bład dając za mało lub za dużo bazy ,ciężko w to utrafić niestety :)